Rámcové smlouvy na dodávky - MARQUET

1. 8. 2024 -

Objednávání z rámcových dohod na dodávky

 

Oznamujeme, že všechny  položky ze všech rámcových dohoda na dodávky jsou převedeny do interního e-shopu MARQUET MENDELU, z kterého si budou moci zaměstnanci tyto komodity objednávat.

 

Zároveň umožňujeme našim zaměstnancům, především ze ŠLP a ŠZP, aby vystavovali objednávky mimo e-shop formou písemné objednávky na kontaktní email dodavatele uvedený ve smlouvě.

 

Upozorňujeme, že o takto zadaných smlouvách již budeme informovat zejména školní podniky ( z důvodu užívání jiného ekonomického systému).

 

Ostatní součásti MENDELU uvidí všechny takto řádně zavedené položky v MARQUET MENDELU ( nahrazuje dříve zasílané informační e-maily o uzavření rámcové dohody) Tato informace se týká těchto kategorií :

IT

kancelářské potřeby,

osobní ochranné pracovní pomůcky,

spotřební materiál pro tiskárny

 

  

I nadále platí, že  v případě potřeby jiného zboží, než které je v MARQUET MENDELU ( dříve v rámcových dohodách), je v případě kategorií dodávka IT a audiovizuální technika nutno pořizovat prostřednictvím klasického DNS.